Twój koszyk:
0,00zł

Aktualna oferta

  • PW50

    PW50

    Tu zaczyna się przygoda w terenie.

    Yamaha jest niekwestionowanym liderem w branży mini motocykli dla dzieci. 2-suwowe motocykle PW50 o pojemności 50 cm3 są niezwykle przyjazne dla kierowcy, dlatego nie dziwi ich wyjątkowa popularność wśród dzieci i rodziców. Wśród funkcji bezpieczeństwa znajdziesz regulowaną przepustnicę, pozwalającą rodzicom ograniczyć maksymalną prędkość w celu dostosowania osiągów do umiejętności kierowcy. Z kolei zabudowany wał wymaga minimum obsługi. Nie trzeba też martwić się o zmianę biegów – dynamiczny, 2-suwowy silnik 50 cm3 wykorzystuje w pełni automatyczną skrzynię biegów. Motocykl jest wyposażony w system „twist and go” – wystarczy obrócić przepustnicę, aby maszyna ruszyła.

    Ważący zaledwie 39 kg, kompaktowy mini motocykl to nieograniczona zabawa i możliwość rozwoju umiejętności dziecka.

    Szczegóły
    - 2-suwowy silnik o pojemności 50 cm3 z w pełni automatyczną skrzynią biegów
    - Niezawodny napęd z wałem wymagającym minimum obsługi
    - Prosty w użyciu ogranicznik prędkości daje rodzicom pełną kontrolę
    - Mały ciężar i zwarta konstrukcja zapewniają dużą stabilność
    - Oddzielny zbiornik oleju do silnika 2-suwowego ułatwia obsługę
    - Wysokiej jakości, niezawodna konstrukcja Yamaha

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      Chłodzony powietrzem, 2-suwowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy, Zawór membranowy

    • Pojemność

      49 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      40,0 mm x 39,2 mm

    • Stopień sprężania

      6,0 : 1

    • Układ smarowania

      Yamaha Autolube

    • Gaźnik

      Mikuni VM12/1

    • Typ sprzęgła

      MMokre, odśrodkowe, automatyczne

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Nożny

    • Skrzynia biegów

      Automatyczna

    • Napęd końcowy

      Wał

    • Podwozie

    • Rama

      Rama z rur stalowych

    • Układ przedniego zawieszenia

      WWidelec teleskopowy

    • Skok przedniego zawieszenia

      60 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      25º

    • Tor

      50 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      50 mm

    • Hamulec przedni

      Bębnowy mm

    • Hamulec tylny

      Bębnowy mm

    • Opona przednia

      2.50-10 4PR

    • Opona tylna

      2.50-10 4PR

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      1 245 mm

    • Szerokość całkowita

      575 mm

    • Wysokość całkowita

      715 mm

    • Wysokość siodełka

      485 mm

    • Rozstaw kół

      855 mm

    • Minimalny prześwit

      105 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      39 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      2,0 litra

    • Pojemność zbiornika oleju

      0,35 litrów



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

  • TT-R110E

    TT-R110E

    Maszyny inspirowane zwycięskimi technologiami.

    Wiodąca na rynku seria TT-R obejmuje stylowy model TT-R110E, skierowany zarówno do początkujących kierowców, jak i tych, którzy przesiadają się z mniejszego modelu TT-R50E.

    Radykalne, crossowe nadwozie w kolorze niebieskim zostało zainspirowane odnoszącymi sukcesy w zawodach MXGP motocyklami rajdowymi Yamaha serii YZ. Przednie i tylne zawieszenie o dużym skoku ułatwia kierowanie motocyklem i zwiększa komfort jazdy.

    Zarówno początkujący, jak i doświadczeni kierowcy terenowi będą zadowoleni z doskonałych osiągów 4-suwowego silnika o pojemności 110 cm3 oraz półautomatycznej, 4-biegowej skrzyni bez dźwigni sprzęgła.

    Szczegóły
    - 4-suwowy motocykl w stylu Motocross o pojemności 110 cm3
    - Dla początkujących kierowców i dzieci przesiadających się z modelu TT-R50E
    - Łatwa w obsłudze, półautomatyczna, 4-biegowa skrzynia
    - Nadwozie w niebieskich barwach rajdowych
    - Kluczykowy wyłącznik główny zapewnia rodzicom dodatkową kontrolę
    - Terenowe zawieszenie o dużym skoku

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, SOHC, Nachylony do przodu, jednocylindrowy

    • Pojemność

      110 cm3 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      51,0 mm x 54,0 mm

    • Stopień sprężania

      9,3 : 1

    • Układ smarowania

      Mokra miska olejowa

    • Gaźnik

      Mikuni VM16/1

    • Typ sprzęgła

      Mokre, odśrodkowe, automatyczne

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Elektryczny i nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 4-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Rama z rur stalowych

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy

    • Skok przedniego zawieszenia

      110 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      26º

    • Tor

      60 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, (monocross)

    • Skok tylnego zawieszenia

      110 mm

    • Hamulec przedni

      Jednotarczowy, Ø 95 mm

    • Hamulec tylny

      Bębnowy, Ø 110 mm

    • Opona przednia

      2.50-14 4PR

    • Opona tylna

      3.00-12 4PR

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      1 565 mm

    • Szerokość całkowita

      680 mm

    • Wysokość całkowita

      923 mm

    • Wysokość siodełka

      670 mm mm

    • Rozstaw kół

      1 080 mm

    • Minimalny prześwit

      180 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      72 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      3.8 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      1,0 litra



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

    Cena 0,00zł
  • TT-R125LW/E

    TT-R125LW/E

    Stworzony do wyścigu, przyjazny początkującym użytkownikom motocrossu

    Dzięki całej gamie wyścigowych właściwości, takich jak przedni hamulec tarczowy, wytrzymałe, lekka rama oraz przednie i tylne zawieszenie o długim skoku, TT-R125LW oraz jego bliźniaczy model z elektrycznym rozrusznikiem TT-R125LW/E stanowią następną generację po średniej wielkości modelu TT-R110E.

    Jak na niezwykle imponujące osiągi, które sprawią frajdę wszystkim młodszym kierowcom, a które rozwija ten 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem silnik, o pojemności 125 cm3, ten motocykl jest wyjątkowo wytrzymały i łatwy w utrzymaniu.

    Dzięki 180 mm skokowi przedniego zawieszenia i 168 mm skokowi tylnego, TT-R125LW/E świetnie sprawdza się w trudnym terenie i, jak we wszystkich modelach TT-R od pojemności 50 do 125 cm3, jakość i niezawodność Yamaha należą tu do wyposażenia standardowego.

    Szczegóły
    - Flagowy, 4-suwowy, terenowy motocykl z silnikiem o pojemności 125 cm3
    - Idealny dla nastolatków chętnych do zabawy w terenie
    - Ręczna, 5-biegowa skrzynia biegów
    - Gustowne, niebieskie, wyścigowe nadwozie w stylu Motocross
    - Elektryczny rozrusznik w modelu TT-R125LW/E
    - Przednie i tylne zawieszenie o długim skoku

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      2-zaworowy

    • Pojemność

      124 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      54,0 mm x 54,0 mm

    • Stopień sprężania

      10,0 : 1

    • Układ smarowania

      Mokra miska olejowa

    • Gaźnik

      Mikuni VM16/1

    • Typ sprzęgła

      Mokre, Wielotarczowy

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Rurowa

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy

    • Skok przedniego zawieszenia

      180 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      28º

    • Tor

      107 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      110 mm

    • Hamulec przedni

      Hydrauliczny tarczowy, Ø 220 mm

    • Hamulec tylny

      Bębnowy mm

    • Opona przednia

      70/100-19 42M

    • Opona tylna

      90/100-16 52M

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      1 885 mm

    • Szerokość całkowita

      795 mm

    • Wysokość całkowita

      1 085 mm

    • Wysokość siodełka

      805 mm

    • Rozstaw kół

      1 270 mm

    • Minimalny prześwit

      295 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      90 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      6.0 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      1,2 litrów



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

    Cena 0,00zł
  • TT-R50E

    TT-R50E

    Zaawansowana, 4-suwowa maszyna dla dzieci.

    Motocykl Yamaha TT-R50E to spełnienie marzeń każdego dziecka.

    Każdy element tego przyjaznego dla kierowcy motocykla został zaprojektowany z myślą o zapewnieniu jak najlepszej zabawy dzieciom w wieku od 4 do 7 lat. Dla ułatwienia obsługi, 4-suwowy, uruchamiany elektrycznie silnik o pojemności 50 cm3 został wyposażony w 3-biegową, półautomatyczną skrzynię. W celu zapewnienia rodzicom większej kontroli, model TT-R50E może być uruchomiony tylko po włożeniu kluczyka zapłonu do stacyjki.

    Mocne nadwozie zostało zainspirowane odnoszącymi sukcesy w zawodach MX motocyklami Yamaha. Duży skok zawieszenia i terenowe opony sprawią, że motocykl TT-R50E zapewni całej rodzinie wiele godzin dobrej zabawy.

    Szczegóły
    - Terenowy motocykl 4-suwowy o pojemności 50 cm3 dla dzieci
    - Doskonały dla dzieci w wieku od 4 do 7 lat
    - Półautomatyczna, 3-biegowa skrzynia
    - Nadwozie w niebieskich barwach rajdowych
    - Kluczyk zapłonu dla zapewnienia kontroli rodzicielskiej
    - Przednie i tylne zawieszenie o dużym skoku

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      CChłodzony powietrzem, 4-suwowy, SOHC, Nachylony do przodu, jednocylindrowy, 2-zaworowy

    • Pojemność

      49.5 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      36,0 mm x 48,6 mm

    • Stopień sprężania

      9,5 : 1

    • Układ smarowania

      Mokra miska olejowa

    • Gaźnik

      Mikuni VM11/1

    • Typ sprzęgła

      Mokre, Wielotarczowe i odśrodkowe, automatyczne

    • Układ zapłonu

      CDI (cyfrowy)>

    • Układ rozrusznika

      Elektryczny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 3-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Rama z rur stalowych/p>

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy

    • Skok przedniego zawieszenia

      96 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      25.5º

    • Tor

      34 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, (monocross)

    • Skok tylnego zawieszenia

      71 mm

    • Hamulec przedni

      Jednotarczowy, Ø 80 mm

    • Hamulec tylny

      Bębnowy, Ø 80 mm

    • Opona przednia

      2.50-10 4PR

    • Opona tylna

      2.50-10 4PR

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      1 305 mm

    • Szerokość całkowita

      595 mm

    • Wysokość całkowita

      775 mm

    • Wysokość siodełka

      555 mm

    • Rozstaw kół

      925 mm

    • Minimalny prześwit

      135 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      57 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      3.1 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      1,0 litrów



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

  • 1

    Yamaha PW80

    Napędzany 2-suwowym silnikiem o pojemności 80 cm3, motocykl PW80 to jedna z najbardziej odpornych i niezawodnych maszyn dla dzieci. W celu ułatwienia jazdy, lekki PW80 jest wyposażony w łatwy w obsłudze, 3-biegowy, półautomatyczny napęd. Dzięki niemu początkujący kierowcy mogą się uczyć zmiany biegów bez potrzeby korzystania ze sprzęgła na kierownicy.

    Siodełko tego ważącego tylko 61 kg motocykla jest zamontowane na wysokości zaledwie 635 mm. Dzięki temu prowadzenie PW80 jest bardzo łatwe. Zawieszenie o dużym skoku i wytrzymałe plastikowe nadwozie w stylu motocross sprawiają, że Yamaha PW80 to wydajna maszyna, która zapewni zabawę całej rodzinie!

    Szczegóły
    - Przyjazny dla kierowcy, 3-biegowy, półautomatyczny napęd
    - Wytrzymały i niezawodny 2-suwowy silnik o pojemności 80 cm3
    - Lekkie i wytrzymałe nadwozie z polipropylenu
    - Waga zaledwie 61 kg zapewnia łatwe prowadzenie
    - Oddzielny zbiornik oleju do silnika 2-suwowego ułatwia obsługę
    - Przednie i tylne zawieszenie o dużym skoku
    - 3-biegowa, półautomatyczna skrzynia biegów
    - Wszystkie szczegóły

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      Chłodzony powietrzem, 2-suwowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy, Zawór membranowy

    • Pojemność

      79 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      47,0 mm x 45,6 mm

    • Stopień sprężania

      6,6 : 1

    • Układ smarowania

      Yamaha Autolube

    • Gaźnik

      Mikuni VM15/1

    • Typ sprzęgła

      Mokre, odśrodkowe, automatyczne

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Nożny

    • Skrzynia biegów

      Półautomatyczna

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Rama z rur stalowych

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy

    • Skok przedniego zawieszenia

      110 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      26º

    • Tor

      62 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, (monocross)

    • Skok tylnego zawieszenia

      95 mm

    • Hamulec przedni

      Jednotarczowy, Ø 95 mm

    • Hamulec tylny

      Bębnowy, Ø 110 mm

    • Opona przednia

      2.50-14 4PR

    • Opona tylna

      3.00-12 4PR

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      1 540 mm

    • Szerokość całkowita

      640 mm

    • Wysokość całkowita

      880 mm mm

    • Wysokość siodełka

      635 mm

    • Rozstaw kół

      1 055 mm

    • Minimalny prześwit

      185 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      61 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      4.9 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      0,75 litrów



    -----TYLKO TERAZ u nas promocje wiosenne na wybrane motocykle YAMAHY ------

    Kupując YAMAHĘ sam wybierasz:
    - kredyt 0% (3 x 33 lub 40/60) leasing na bardzo korzystnych warunkach 30/40/30
    - gwarancja na trzeci i czwarty rok
    - zniżka na ubezpieczenie
    - nawigacja gratis!!!

    !!!! PREZENTOWANY MODEL DOSTĘPNY OD RĘKI !!!!

    Przyjdź, sprawdź i wygraj nagrodę!!!!!!!! Taniej niż myślisz!!!!!

    KASKI JUŻ OD 172zł
    WYMIANA OLEJU --- GRATIS!!!
    WYMIANA ŚWIEC ZAPŁONOWYCH --- 20zł
    WYMIANA FILTRA POWIETRZA --- 20zł
    WYMIANA PŁYNU HAMULCOWEGO --- 20zł


    ZAPRASZAMY DO NASZEGO SALONU

    AUTORYZOWANY DEALER YAMAHY
    SPRZEDAŻ, SERWIS, CZĘŚCI, AKCESORIA

    MOTO RADOM
    UL WARSZAWSKA 183
    26-600 RADOM

    GODZINY OTWARCIA:
    pn. - pt. -- 10.00 - 18.00
    sobota -- 10.00 - 14.00


    KONTAKT:

    PIOTR NOWOCIEŃ
    TEL. 509 681 117
    TEL. 48 360 94 94 w. 23

    Cena 0,00zł
  • WR250F

    Yamaha WR250F

    Inżynieria mistrzowskiej jakości.

    Dzięki wielokrotnym zwycięstwom w mistrzostwach świata, model WR250F jest obecnie uważany za najlepszy motocykl enduro. Niezależnie od tego, czy jesteś amatorem, czy zawodowcem, czy jeździsz w klubie, czy wyczynowo, ta maszyna pozwoli Ci odkryć potencjał jazdy terenowej.

    Zwycięskie połączenie wolnoobrotowego, czterosuwowego, 5-zaworowego silnika DOHC z lekkim podwoziem aluminiowym sprawia, że motocykl WR250F może walczyć i wygrywać w praktycznie każdym terenie.

    Specjalnie opracowana skrzynia biegów i zawieszenie typu enduro zapewniają doskonałą kontrolę nad motocyklem. W efekcie w lesie zwinność WR250F jest niezrównana, podczas gdy na szybkich odcinkach model ten jedzie twardo i z naprawdę dużą prędkością.

    Szczegóły
    - Wolnoobrotowy silnik 4-suwowy
    - Wyjątkowo wysoki moment obrotowy i obroty silnika
    - Niewielkie, lekkie podwozie aluminiowe
    - Skrzynia biegów typu terenowego
    - Specjalne ustawienia zawieszenia do jazdy terenowej
    - Rozrusznik elektryczny

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      Chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 5-zaworowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy

    • Pojemność

      250 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      77,0 mm x 53,6 mm

    • Stopień sprężania

      12,5 : 1

    • Układ smarowania

      Sucha miska olejowa

    • Gaźnik

      Keihin FCR-MX39/1

    • Typ sprzęgła

      Mokre, Wielotarczowy

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Elektryczny i nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Pół-podwójna kołyska

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy typu upside-down

    • Skok przedniego zawieszenia

      300 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      26o

    • Tor

      113 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      310 mm

    • Hamulec przedni

      Podwójny, hydrauliczny tarczowy, O 250 mm

    • Hamulec tylny

      jednotarczowy, O 245 mm

    • Opona przednia

      90/90-21 54R/p>

    • Opona tylna

      130/90-18 69R

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      2 190 mm/p>

    • Szerokość całkowita

      825 mm

    • Wysokość całkowita

      1 305 mm

    • Wysokość siodełka

      990 mm

    • Rozstaw kół

      1 485 mm

    • Minimalny prześwit

      375 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      117 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      8.0 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      1,4 litra



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

  • 1

    Yamaha WR450F

    Moment obrotowy klasy 450, zwinność klasy 250

    Nowy motocykl Yamaha WR450F został wyposażony w wiele zaawansowanych technologii konstrukcji silnika i podwozia, które zapewniają zwycięskie osiągi na torze i wszechstronność na szlaku. Sercem tego wyjątkowo sprawnego motocykla Enduro jest zrywny i niezawodny 5-zaworowy silnik o pojemności 450 cm3, znany ze swojej niezwykłej i łatwo osiągalnej mocy. Ten legendarny motocykl w modelu z 2012 r. został wyposażony w zaawansowany układ wtrysku paliwa, zapewniający bardziej stabilną i łatwą do wykorzystania moc. Podwozie także zostało gruntownie przeprojektowane. Najnowszy WR450F jest wyposażony w kompaktową ramę typu Bilateral Beam typową dla klasy 250, która zapewnia możliwość szybszego pokonywania zakrętów i zwiększoną sterowność.

    Szczegóły
    - Chłodzony cieczą 5-zaworowy silnik o pojemności 449 cm3 i wysokim momencie obrotowym
    - Nowy układ wtrysku paliwa zapewnia liniowy wzrost mocy
    - Dostępny regulator Power Tuner umożliwia łatwe dostosowanie parametrów silnika
    - Nowa, kompaktowa, aluminiowa rama typu Bilateral Beam
    - Moc klasy 450 i zwinność klasy 250
    - Wysokość siodełka obniżona do 960 mm zapewnia większą użyteczność
    - Nowa owiewka i przeprojektowane osłony boczne
    - Nowe czarne obręcze Excel i kierownica Pro Taper
    - Wytrzymała osłona silnika wykonana z żywicy
    - Kontrolka niskiego poziomu paliwa
    - Dopuszczony do ruchu ulicznego w specyfikacji standardowej
    - Opcjonalny zestaw części Competition Kit

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      Chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 5-zaworowy

    • Pojemność

      449 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      5,0 mm x 63,4 mm

    • Stopień sprężania

      12,3 : 1

    • Układ smarowania

      Sucha miska olejowa

    • Gaźnik

      Wtrysk paliwa

    • Typ sprzęgła

      Mokre, Wielotarczowy

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Elektryczny i nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Aluminiowa, typu Bilateral Beam

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy typu upside-down

    • Skok przedniego zawieszenia

      300 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      27o

    • Tor

      115 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      305 mm

    • Hamulec przedni

      PHydrauliczny jednotarczowy, O 250 mm

    • Hamulec tylny

      Jednotarczowy, O 245 mm

    • Opona przednia

      80/100-21 51P

    • Opona tylna

      120/90-18 65P

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      2 315

    • Szerokość całkowita

      825 mm

    • Wysokość całkowita

      1 275 mm

    • Wysokość siodełka

      960 mm

    • Rozstaw kół

      1 475 mm

    • Minimalny prześwit

      2335 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      129 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      7,2 litry

    • Pojemność zbiornika oleju

      1,2 litra



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

  • 1

    Yamaha YZ125

    Lekki demon prędkości.

    Nieważne, czy jeździsz dla zabawy, czy startujesz w zawodach, motocykl YZ125 kocha ciężką jazdę. Dzięki małej wadze maszyna z łatwością przeciśnie się przez każde zwężenie i pokona najostrzejszy zakręt. Kiedy już poznasz 6-biegową skrzynię, zadziwi Cię szybkość tego motocykla 125.

    Legendarny, lekki YZ125 jest wyposażony w nowe siodełko, zwiększające stabilność w trakcie jazdy, oraz w łańcuch ze złotą oprawą. Podobnie jak pozostałe nowe modele motocykli typu dirt bike, YZ125 jest ozdobiony odważnymi grafikami speedblock.

    Zrywny, 2-suwowy silnik oraz duża zwinność sprawiają, że ten lekki motocykl rajdowy zapewnia niesamowite wrażenia z jazdy.

    Szczegóły
    - Kompaktowy, 2-suwowy silnik
    - Zwiększony moment obrotowy dzięki Yamaha Power Valve System (YPVS)
    - Nowoczesne podwozie z aluminium
    - Bardzo lekki i zwinny.
    - Wygodne siodełko
    - Łańcuch ze złotą oprawą

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      hłodzony cieczą, 2-suwowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy, Zawór membranowy, zawór membranowy z systemem YPVS

    • Pojemność

      124 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      54,0 mm x 54,5 mm

    • Stopień sprężania

      8.6 ~10.7 : 1

    • Układ smarowania

      Premix

    • Gaźnik

      Mikuni TMX38

    • Typ sprzęgła

      okre, wielotarczowe, ze sprężyną śrubową

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Pół-podwójna kołyska

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy typu upside-down

    • Skok przedniego zawieszenia

      300 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      25º

    • Tor

      107 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      315 mm

    • Hamulec przedni

      Jednotarczowy, Ø 250 mm

    • Hamulec tylny

      Jednotarczowy, Ø 245 mm

    • Opona przednia

      80/100-21 51M

    • Opona tylna

      100/90-19 57M

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      2 139 mm

    • Szerokość całkowita

      827 mm

    • Wysokość całkowita

      1 318 mm

    • Wysokość siodełka

      998 mm

    • Rozstaw kół

      1 443 mm

    • Minimalny prześwit

      388 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      94 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      8.0 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      0,7 litrów



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

  • 1

    Yamaha YZ250

    Niedościgniony oryginał.

    W 1973 r. po raz pierwszy w historii motocykl Yamaha wygrał mistrzostwa świata w Motocrossie – to był pierwszy model 2-suwowego YZ250. Dziś, wyposażony w lekki, zdolny do gwałtownego przyspieszania obrotów silnik o długim skoku YZ250 jest wciąż najlepszym 2-suwowym motocyklem rajdowym.

    Zaawansowane technologicznie aluminiowe podwozie i lekkie obręcze kół zmniejszają nieresorowany ciężar, zapewniając większą stabilność i lepsze działanie zawieszenia. Nowe grafiki nadają maszynie fabryczny wygląd, a przekonstruowane siodełko zapewnia równowagę między przyczepnością i możliwością balansowania ciałem.

    Zrywny, 2-suwowy silnik, wyjątkowa zwinność i mały ciężar najnowszego YZ250 zapewniają kierowcy niezrównane wrażenia z jazdy.

    Szczegóły
    - Kompaktowy, 2-suwowy silnik o długim skoku
    - Zwiększony moment obrotowy dzięki Yamaha Power Valve System (YPVS)
    - Nowoczesne podwozie z aluminium
    - Lekkie obręcze kół
    - Niezwykle czułe zawieszenie
    - Wygodne siodełko


    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      CChłodzony cieczą, 2-suwowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy, zawór membranowy z systemem YPVS

    • Pojemność

      249 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      66,4 mm x 72,0 mm

    • Stopień sprężania

      8.9 ~ 10.6 : 1

    • Układ smarowania

      Premix

    • Gaźnik

      Keihin PWK38S/1

    • Typ sprzęgła

      Mokre, wielotarczowe, ze sprężyną śrubową

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Aluminiowa, pół-podwójna kołyska

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy typu upside-down

    • Skok przedniego zawieszenia

      300 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      27º

    • Tor

      18 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      315 mm

    • Hamulec przedni

      Jednotarczowy, Ø 250 mm

    • Hamulec tylny

      Jednotarczowy, Ø 245 mm

    • Opona przednia

      80/100-21 51M

    • Opona tylna

      110/90-19 62M

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      2 184 mm

    • Szerokość całkowita

      27 mm

    • Wysokość całkowita

      1 309 mm

    • Wysokość siodełka

      997 mm

    • Rozstaw kół

      1 481 mm

    • Minimalny prześwit

      385 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      103 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      8.0 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      0,8 litrów



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

  • 1

    Yamaha YZ250F

    Niezrównana zwrotność

    O wynikach wyścigów motocrossowych decydują zakręty. Dlatego właśnie motocykl YZ250F został więc zaprojektowany z myślą o niesamowitej zwrotności.

    Model zasłynął ze świetnych właściwości podczas pokonywania zakrętów, uzyskanych dzięki sztywnej, lekkiej ramie aluminiowej oraz liniowemu wzrostowi mocy, który świetnie sprawdza się podczas szybkiego wychodzenia z łuków. Obecnie motocykl wzbogacono o lepsze parametry w średnim i wysokim zakresie średnich i wysokich prędkości. Udało się je uzyskać dzięki szeregowi udoskonaleń, m.in. zmodyfikowanej konstrukcji układu wtryskowego, lżejszemu układowi zaworów i nowemu przedniemu widelcowi, który charakteryzuje się o 150% większą odpornością na naprężenia skręcające, zapewniając ogólną poprawę odczuć z jazdy.

    Z kolei czułe zawieszenie umożliwia wyczucie trasy, a przy tym amortyzuje wszystkie uderzenia. Każdy szczegół konstrukcji sprawia, że motocykl YZ250F pozostawia konkurencję daleko w tyle.

    Szczegóły
    - Nowa rama typu Bilateral Beam o udoskonalonej sztywności
    - Większa kontrola dzięki lepszej centralizacji ciężaru
    - Czterosuwowy, jednocylindrowy,
    - pięciozaworowy silnik DOHC o pojemności 250 cm3
    - Czułe zawieszenie o dużym skoku zapewnia bardzo dobrą przyczepność
    - Styl nowej generacji maszyn wyścigowych

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      Chłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 5-zaworowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy

    • Pojemność

      250 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      77,0 mm x 53,6 mm

    • Stopień sprężania

      13,5 : 1

    • Układ smarowania

      Sucha miska olejowa

    • Gaźnik

      Keihin FCR-MX39/1

    • Typ sprzęgła

      Mokre, Wielotarczowy

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Aluminiowa, typu Bilateral Beam

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy typu upside-down

    • Skok przedniego zawieszenia

      300 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      27º

    • Tor

      119.9 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      312 mm

    • Hamulec przedni

      Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 250 mm

    • Hamulec tylny

      Jednotarczowy, Ø 245 mm

    • Opona przednia

      80/100-21-51M

    • Opona tylna

      100/90-19 57M

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      2 163 mm

    • Szerokość całkowita

      825 mm

    • Wysokość całkowita

      1 306 mm

    • Wysokość siodełka

      992 mm

    • Rozstaw kół

      1 468 mm

    • Minimalny prześwit

      378 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      103 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      6.4 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      1,2 litrów



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

  • 1

    Yamaha YZ450F

    Rewolucyjna maszyna stworzona do pokonywania najostrzejszych zakrętów

    O wynikach wyścigów decydują zakręty, dlatego YZ450F doskonale je pokonuje, umożliwiając natychmiastowe przyspieszenie na wyjściu i utrzymanie wysokiej prędkości po zakończeniu manewru.

    Model YZ450F jest wyposażony w rewolucyjny, nachylony do tyłu, czterosuwowy, czterozaworowy, jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik wtryskowy w układzie DOHC. Zawansowana aluminiowa rama typu Bilateral Beam zapewnia doskonały rozkład masy i niezrównaną zwrotność.

    Udoskonalone zawieszenie zapewnia lepszą amortyzację i umożliwia łagodne pokonywanie wybojów, przy jednoczesnym zachowaniu kontaktu z podłożem. Dzięki nowemu materiałowi siodełka udało się uzyskać wyższy komfort, z kolei łańcuch ze złotą oprawą przyciąga uwagę. YZ450F to największa przewaga, jaką może zdobyć rajdowiec terenowy. Reszta jest w Twoich rękach.

    Szczegóły
    - Nachylony do tyłu, czterozaworowy silnik o pojemności 450 cm3
    - Aluminiowa rama typu Bilateral Beam
    - Ergonomiczna konstrukcja ułatwia jazdę
    - Wtrysk paliwa zapewnia optymalny stosunek paliwa do powietrza
    - Regulator mocy YZ Power Tuner (wyposażenie opcjonalne)
    - Styl nowej generacji maszyn wyścigowych
    - Centralizacja masy ułatwia pokonywanie zakrętów

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      CChłodzony cieczą, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy, nachylony do tyłu, jednocylindrowy

    • Pojemność

      449.7 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      97,0 mm x 60,8 mm

    • Stopień sprężania

      12,5 : 1

    • Układ smarowania

      Sucha miska olejowa

    • Gaźnik

      Wtrysk paliwa

    • Typ sprzęgła

      Mokre, Wielotarczowy

    • Układ zapłonu

      Tranzystorowy

    • Układ rozrusznika

      Nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 5-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Rama typu Bilateral Beam

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy typu upside-down

    • Skok przedniego zawieszenia

      310 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      26º

    • Tor

      117 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      310 mm

    • Hamulec przedni

      Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 250 mm

    • Hamulec tylny

      Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm

    • Opona przednia

      80/100-21-51M

    • Opona tylna

      110/90-19 62M

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      2 191 mm

    • Szerokość całkowita

      825 mm

    • Wysokość całkowita

      1 311 mm

    • Wysokość siodełka

      999 mm

    • Rozstaw kół

      1 487 mm

    • Minimalny prześwit

      383 mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      111 kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      6.2 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      1,2 litra



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu

  • 1

    Yamaha YZ85 / LW

    Lekki motocykl do wyścigów crossowych

    Oba pojazdy są wyposażone w wysokiej klasy podwozia i zaawansowane, 2-suwowe silniki, dlatego stanowią najlepszy wybór dla przyszłych zawodowych kierowców. Zaprojektowane, aby zapewnić zwycięską moc, chłodzone cieczą, 2-suwowe silniki o pojemności 85 cm3, zdolne do gwałtownego zwiększania obrotów to najbardziej zaawansowane konstrukcje w swojej klasie.

    Podobnie jak większe motocykle Yamaha, modele YZ85/LW są wyposażone w odwrócone widelce i wahacze zapewniające niesamowitą sterowność i stabilność.

    Przednie i tylne tarcze hamulcowe o dużej średnicy oraz lekkie, aluminiowe obręcze i piasty, a także zgrabne nadwozie sprawiają, że modele YZ85/LW to maszyny dla zwycięzców.

    Szczegóły
    - Precyzyjnie dostrojony, chłodzony cieczą, 2-suwowy silnik o pojemności 85 cm3
    - Poważna maszyna rajdowa dla najlepszych kierowców przyszłości
    - Dostępne w wersji standardowej oraz z większymi kołami (LW)
    - Przednie i tylne hamulce o dużej średnicy
    - Zawieszenie o dużym skoku przeznaczone do wyścigów
    - Wąskie, lekkie nadwozie w niebieskich barwach rajdowych

    Dane techniczne:

      Silnik

    • Typ silnika

      Jednocylindrowy, Chłodzony cieczą, 2-suwowy, Zawór membranowy

    • Pojemność

      84.7 cm3

    • Średnica x skok tłoka

      47,5 mm x 47,8 mm

    • Stopień sprężania

      8,2 : 1

    • Układ smarowania

      Premix

    • Gaźnik

      Keihin PWK28/1

    • Typ sprzęgła

      Mokre, Wielotarczowy, ze sprężyną śrubową

    • Układ zapłonu

      CDI

    • Układ rozrusznika

      Nożny

    • Skrzynia biegów

      Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

    • Napęd końcowy

      Łańcuch

    • Podwozie

    • Rama

      Pół-podwójna kołyska

    • Układ przedniego zawieszenia

      Widelec teleskopowy typu upside-down

    • Skok przedniego zawieszenia

      275 mm

    • Kąt wyprzedzania sworznia zwrotnicy

      27º

    • Tor

      106 mm

    • Układ tylnego zawieszenia

      Wahacz, Wahaczowe

    • Skok tylnego zawieszenia

      282 / 287* mm

    • Hamulec przedni

      Jednotarczowy, Ø 220 mm

    • Hamulec tylny

      Jednotarczowy, Ø 190 mm

    • Opona przednia

      70/100-17 40M / 70/100-19 42M

    • Opona tylna

      90/100-14 49M / 90/100-16 52M

    • Wymiary

    • Długość całkowita

      1,818 / 1,903* mm

    • Szerokość całkowita

      758 mm

    • Wysokość całkowita

      1 161 mm

    • Wysokość siodełka

      864 / 904* mm

    • Rozstaw kół

      1,255 / 1,286* mm

    • Minimalny prześwit

      351 / 393* mm

    • Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

      71 / 73* kg

    • Pojemność zbiornika paliwa

      5.0 litrów

    • Pojemność zbiornika oleju

      0,5 litrów



    Więcej szczegółów na: http://www.yamaha-motor.eu